vrijdag 21 juni 2013

Online rating hotel op locatie met Google Glass

Stel je voor dat je met Google Glass alle noodzakelijke informatie ontvangt bij aankomst in je hotel, wat je nu meestal eerst krijgt te horen bij het inchecken aan de receptie en/of bij aankomst in je kamer op de TV en meestal op een papieren versie in een mapje.

Via Google Glass zal je gedurende je verblijf overal en altijd de receptie kunnen contacteren, vanuit iedere locatie genavigeerd kunnen worden tot in je kamer, room service kunnen bestellen, een tafel kunnen reserveren in de bar of het restaurant en een rating kunnen geven (zoals dit nu al gebeurt met Google+ Local en dit reeds verschijnt boven of naast de zoekresultaten).

Verder zou het ook prettig zijn wanneer alle medewerkers van het hotel kunnen worden geïdentificeerd.

Auteur

Mijn foto

Since 2005 Ivan integrates Google services in his Internet projects and websites. Why make content searchable for Google in a selfmade content management system, if you can put it immediately in Google itself by publishing on You Tube, Blogger, Picasa, Calendar & Maps and then can integrate it back into a website? This creates for the customers also several search results from multiple web locations instead of only from one website. Read more

Since 2011 Ivan stands on its own feet, and he has his Google strategy translated into his own business 'UP-TO-DATE WebDesign' where he now applies this to his customers on a daily base.

Translate